Vevőkoordinációs asszisztens

Pozíciócsoport:
BG Homes
Munkavégzés helye:
Budapest
Munkavégzés jellege:
Nincs megadva
Kategória:

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Irodavezető

Szakmai asszisztens

A Biggeorge Property az egyik legnagyobb magyar magántulajdonú ingatlanfejlesztő társaság, amely már több, mint húsz éve foglalkozik ingatlanfejlesztéssel, befektetéssel és üzemeltetéssel. A cégre jellemző innovatív, dinamikus szemléletnek és a részletek tökéletessége iránt elkötelezett szakértelemnek köszönhetően hosszú idő óta a hazai ingatlanpiac egyik meghatározó szereplője.
 

Cégcsoportunk munkatársat keres Vevőkoordinációs asszisztens pozícióba.

 

Ebben a pozícióban kiemelt szereped lesz a vevői módosítások és kérések adminisztrációjában, azok pontos dokumentálásában és nyomon követésében, miközben az iroda gördülékeny működését is támogatod. 

 

Amire számíthatsz nálunk:  

  • Komplex juttatási csomagot biztosítunk a kollégáink számára - az alapjövedelmen felül cafetériával, egészségbiztosítással és további bónusz lehetőséggel ismerjük el a munkádat,
  • Stabil vállalati háttérre, növekedésre - folyamatban lévő nagy volumenű projektjeink mellett, további projektek indítunk 
  • Támogatjuk az egyéni fejlődésedet szakmai és készség fejlesztő képzésekkel 
  • Összetartó csapattal várunk, melyet közös programokkal is erősítünk, téli-nyári csapatépítőkkel, évzáró gálával 
  •  Jól felszerelt iroda vár rád- korlátlan kávéval, teával, keddenként pedig gyümölcsnapot tartunk
  • Az alap- és életkor alapján járó szabadságon túl extra napokat is biztosítunk kollégáink számára

 

Mi lesz a feladatod, ha csatlakozol a csapatunkhoz: 
 

  • Az ingatlanok adásvételéhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása, jegyzőkönyvek készítése;
  • Vevői műszaki módosítások dokumentálása, szkennelése és rögzítése nyilvántartó rendszereinkbe;
  • Műszaki árajánlatok, megállapodások adminisztrálása, kezelése, rögzítése;
  • Befizetések, számlázások rögzítése, követése, vevői fizetési felszólítások kiküldése;
  • Vevői e-mailek kezelése;
  • Vevői lakásbejárásokon, átadásokon való részvétel;
  • Az iroda mindennapi működésének biztosítása, beleértve irodai eszközök és készletek beszerzését, valamint a kapcsolattartást a szolgáltatókkal és partnerekkel.

  

Jelentkezz hozzánk, ha: 
 

  • Hasonló munkakörben szereztél már 1-2 éves tapasztalatot;
  • Társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkezel, így nem okoz gondot a vevőinkkel történő szóbeli és írásbeli kommunikáció;
  • A rád bízott feladatokat, pontosan és precízen látod el, fontos számodra a minőségi munkavégzés;
  • Csapatjátékos vagy, szívesen egyeztetsz kollégákkal, társterületekkel; de önálló munkavégzés sem okoz gondot;
  • Otthon vagy a MS Office programok kezelésében.

 

Munkavégzés helye: Budapest, III.kerület 

 

Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat