A Biggeorge Property az egyik legnagyobb magyar magántulajdonú ingatlanfejlesztő társaság, amely már több, mint húsz éve foglalkozik ingatlanfejlesztéssel, befektetéssel és üzemeltetéssel. A cégre jellemző innovatív, dinamikus szemléletnek és a részletek tökéletessége iránt elkötelezett szakértelemnek köszönhetően hosszú idő óta a hazai ingatlanpiac egyik meghatározó szereplője.
Cégcsoportunk munkatársat keres Vevőkoordinációs asszisztens pozícióba.
Ebben a pozícióban kiemelt szereped lesz a vevői módosítások és kérések adminisztrációjában, azok pontos dokumentálásában és nyomon követésében, miközben az iroda gördülékeny működését is támogatod.
Amire számíthatsz nálunk:
- Komplex juttatási csomagot biztosítunk a kollégáink számára - az alapjövedelmen felül cafetériával, egészségbiztosítással és további bónusz lehetőséggel ismerjük el a munkádat,
- Stabil vállalati háttérre, növekedésre - folyamatban lévő nagy volumenű projektjeink mellett, további projektek indítunk
- Támogatjuk az egyéni fejlődésedet szakmai és készség fejlesztő képzésekkel
- Összetartó csapattal várunk, melyet közös programokkal is erősítünk, téli-nyári csapatépítőkkel, évzáró gálával
- Jól felszerelt iroda vár rád- korlátlan kávéval, teával, keddenként pedig gyümölcsnapot tartunk
- Az alap- és életkor alapján járó szabadságon túl extra napokat is biztosítunk kollégáink számára
Mi lesz a feladatod, ha csatlakozol a csapatunkhoz:
- Az ingatlanok adásvételéhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása, jegyzőkönyvek készítése;
- Vevői műszaki módosítások dokumentálása, szkennelése és rögzítése nyilvántartó rendszereinkbe;
- Műszaki árajánlatok, megállapodások adminisztrálása, kezelése, rögzítése;
- Befizetések, számlázások rögzítése, követése, vevői fizetési felszólítások kiküldése;
- Vevői e-mailek kezelése;
- Vevői lakásbejárásokon, átadásokon való részvétel;
- Az iroda mindennapi működésének biztosítása, beleértve irodai eszközök és készletek beszerzését, valamint a kapcsolattartást a szolgáltatókkal és partnerekkel.
Jelentkezz hozzánk, ha:
- Hasonló munkakörben szereztél már 1-2 éves tapasztalatot;
- Társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkezel, így nem okoz gondot a vevőinkkel történő szóbeli és írásbeli kommunikáció;
- A rád bízott feladatokat, pontosan és precízen látod el, fontos számodra a minőségi munkavégzés;
- Csapatjátékos vagy, szívesen egyeztetsz kollégákkal, társterületekkel; de önálló munkavégzés sem okoz gondot;
- Otthon vagy a MS Office programok kezelésében.
Munkavégzés helye: Budapest, III.kerület