Vevőkoordinációs asszisztens

Pozíciócsoport:
BG Homes
Karrierszint:
1-3 év tapasztalat
Munkavégzés helye:
Budapest
Munkavégzés jellege:
Teljes munkaidő
Végzettség:
Középiskola
Kategória:

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Szakmai asszisztens

A Biggeorge Property az egyik legnagyobb magyar magántulajdonú ingatlanfejlesztő társaság, amely már több, mint húsz éve foglalkozik ingatlanfejlesztéssel, befektetéssel és üzemeltetéssel. A cégre jellemző innovatív, dinamikus szemléletnek és a részletek tökéletessége iránt elkötelezett szakértelemnek köszönhetően hosszú idő óta a hazai ingatlanpiac egyik meghatározó szereplője.

 

Cégcsoportunk munkatársat keres Vevőkoordinációs asszisztens pozícióba.

 

Ebben a pozícióban kiemelt szereped lesz a vevői módosítások és kérések adminisztrációjában, azok pontos dokumentálásában és nyomon követésében. 

 

Amit kínálunk

  • Komplex juttatási csomagot biztosítunk minden kollégánk számára: alapjövedelemmel, cafetériával, egészségbiztositással és további bónuszokkal ismerjük el kollégáink teljesítményét
  • Folyamatosan fejlődő, innovatív cégcsoport, stabil vállalati háttér - folyamatban lévő nagy volumenű projektjeink mellett, további projektek indítunk 
  • Támogatjuk az egyéni fejlődésedet szakmai és készség fejlesztő képzésekkel
  • Jól felszerelt helyszíni iroda vár rád korlátlan kávé és tea fogyasztással, keddenként pedig gyümölcsnapot tartunk
  • Összetartó csapattal várunk, melyet közös programokkal (téli és nyári csapatépítővel, év végi gálával) erősítünk
  • Az alap- és életkor alapján járó szabadságon túl extra napokat is biztosítunk kollégáink számára

 

Kiemelt feladataid lesznek

  • Az ingatlanok adásvételéhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása, jegyzőkönyvek készítése
  • Vevői műszaki módosítások dokumentálása, szkennelése és rögzítése nyilvántartó rendszereinkbe
  • Műszaki árajánlatok, megállapodások adminisztrálása, kezelése, rögzítése
  • Befizetések, számlázások rögzítése, követése, vevői fizetési felszólítások kiküldése
  • Vevői e-mailek kezelése
  • Vevői lakásbejárásokon, átadásokon való részvétel

 

Jelentkezz hozzánk, ha

  • Hasonló munkakörben szereztél már 1-2 éves tapasztalatot
  • Társalgási szintű angol nyelvtudással rendelkezel, így nem okoz gondot a vevőinkkel történő szóbeli és írásbeli kommunikáció
  • A rád bízott feladatokat, pontosan és precízen látod el, fontos számodra a minőségi munkavégzés
  • Csapatjátékos vagy, szívesen egyeztetsz kollégákkal, társterületekkel; de önálló munkavégzés sem okoz gondot
  • Otthon vagy a MS Office programok kezelésében
Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat