Recepciós - asszisztens

Pozíciócsoport:
BN Zrt.
Munkavégzés helye:
Budapest - II.ker
Munkavégzés jellege:
Nincs megadva
Nyelvismeret:
Angol
Kategória:

Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka

Adminisztrátor, Dokumentumkezelő

Recepciós

Titkárnő, Titkár

Magyarország egyik legnagyobb ingatlanfejlesztői cégcsoportjaként, új épületeket fejlesztünk és valósítunk meg. Kereskedelmi és logisztikai ingatlanok, valamint lakó- és irodaépületek fejlesztésében és kivitelezésében egyaránt tapasztaltak vagyunk. Fontos számunkra a magas minőség, a professzionális hozzáállás és az emberközeli szemlélet.

A cégcsoport központjába keresünk 

Recepciós-asszisztens 

munkatársat.

Olyan kollégát keresünk, aki nyitottságával és kedvességével színt visz az irodaház életébe, és nem riad vissza attól, ha a csörgő telefonok mellett adminisztratív feladatokat is el kell látnia.

Amire számíthatsz nálunk: 

  • Az alapjövedelmen felül komplex juttatási csomagra (éves cafeteria keret, magánegészségügyi ellátás, bónusz),
  • Összetartó csapatra,
  • Folyamatosan fejlődő, innovatív cégcsoportként stabil vállalati háttérre, hosszútávú jövőképre,
  • Közösségépítő programokra, rendezvényekre.

Amiben számítunk Rád: 

  • Recepciós feladatok teljes körű ellátása: telefonok kezelése, iktatás, levelezés, vendégek fogadása és kiszolgálása, postai küldemények ügyintézése,
  • Nyilvántartások vezetése Excelben és egyéb programokban,
  • Tárgyaló foglalások koordinálása, tárgyalók rendben tartása/feltöltése;
  • A céges futár munkájának koordinálása,
  • Belépőkártyák és irodakulcsok átadás-átvételének naprakész nyilvántartása,
  • Irodaszerek, vendégfogadáshoz szükséges termékek megrendelése, kiadása, készletnyilvántartás aktualizálása,
  • Bejövő és kimenő dokumentumok iktatása integrált vállalatirányítási és dokumentumkezelő rendszerben,
  • Iroda napi működésének támogatása, adminisztrációs feladatok ellátása, felsővezetők munkájának segítése.

Jelentkezz hozzánk, ha:

  • Aktív angol nyelvtudással rendelkezel,
  • Szereted a lendületes munkát,
  • Precíz vagy,
  • Gyors helyzet-felismerési készséged segít a mindennapokban,
  • Határozott fellépésed van, megbízhatóság és önállóság jellemez,
  • Fontos számodra a minőségi munkavégzés,
  • Mindennapi feladataid során nem okoz gondot a monotonitást igénylő feladatok ellátása.

Munkavégzés helye és munkaidő:

  • Budapest, II. kerület, Bécsi Corner Irodaház
  • H-P: 8.00 – 17.00 és 9.00 – 18.00 óra


Loading…
Jelentkezés
Még nem jelentkeztem korábban a cég álláshirdetéseire, szeretném megadni az adataimat
Korábban már jelentkeztem és megadtam az adataimat